fbpx

Перевірка лакофарбового покриття автомобіля

Перевірка загального стану автомобіля є обов’язковим етапом при покупці машини, яка вже мала господаря. Однією з її стадій є діагностика лакофарбового покриття. Така перевірка дозволяє дізнатися про наявні дефекти і переконатися в цілісності «рідного» покриття. Проводити подібну процедуру можна не тільки при купівлі старого автомобіля, але і при проведенні фарбувальних і рихтувальних робіт.

  • зовнішня перевірка
  • Перевірка відсіку двигуна
  • Внутрішня перевірка
  • Перевірка колісних арок

Зовнішня перевірка

Для оцінки стану лакофарбового покриття необхідно мати спеціальний інструмент, який називається толщиномер. Дане пристосування дозволяє протягом 2-3 хвилин встановити, потрапляла чи машина в ДТП і чи є які-небудь дефекти під шаром фарби.

Особливо ефективне використання толщиномера буде для визначення ділянок «переходів» на машині. Це ті місця, де шари покриття з різних деталей кузова транспортного засобу з’єднуються між собою. Знайти їх без приладу неможливо.

Проводячи перевірку лакофарбового покриття, особливу увагу слід приділити герметику і зазорам, що є між окремими частинами кузова. Герметик накладається в місцях, де були зварені складові елементи кузова автомобіля (на двері, всередину капота, задню панель машини). Його шар повинен бути рівномірним.

Якщо на якомусь з ділянок герметик відсутня або нерівномірно нанесений, значить, деталь була знята для ремонту або замінена новою. Про це ж свідчить відсутність фарби на болтах і наявність відколів.

Деякі власники старих автомобілів, які намагаються продати транспорт, спеціально не миють машину, щоб потенційний покупець не міг перевірити стан герметика. Небажання продавця відвезти авто на мийку свідчить про те, що під покриттям можуть міститися відколи.

При перевірці слід також оглянути зазори автомобіля, капота і багажника в закритому стані. Якщо вони сильно розрізняються або ж окремі елементи чіпляються при відкритті за кузов, значить, вони були замінені або ж пофарбовані додатковим шаром покриття.


Перевірка відсіку двигуна

Не меншу увагу при купівлі вживаного автомобіля слід приділити і перевірці відсіку двигуна. Для цього слід провести візуальну оцінку, відзначивши наявність пошкоджень і негерметичних ділянок. Виконується вона таким чином:

  1. Відкрийте капот і огляньте моторний відсік. Наявність масляних патьоків і плям свідчить про наявність несправностей. Якщо на гайках і болтах є подряпини, навіть дрібні, значить, його хтось вже розкривав, що могло бути пов’язано з поломкою.
  2. Оцініть стан моторного масла. Масло повинне мати прозору консистенцію без домішок і дрібних стружок. Ознакою витоку є наявність бульбашок в ньому.
  3. Огляньте кришку маслозаливной горловини. На цій деталі не повинно бути нальоту білого кольору або піни. Їх наявність свідчить про потрапляння тосола в двигун, викликаного несправністю.
  4. Проведіть огляд гумових елементів і свічок. На шлангах і прокладці не повинно бути навіть дрібних подряпин. Для оцінки стану свічок слід викрутити деякі з них – якщо на них присутні подряпини або оплавлені ділянки, це вказує на проблеми, які можна буде складно усунути.

Після візуальної перевірки відсіку двигуна слід провести діагностику його стану на слух. Якщо з автомобілем все в порядку, то звук мотора повинен бути рівним. Наявність шумів, свисту або постукувань означає, що деякі несправності присутні.

На стан двигуна повинен вказати колір диму, що виходить з труби. У справного транспорту він матиме світло-сірий відтінок. Чорний колір вказує на наявність проблем з подачею палива або підвищена витрата масла.

Внутрішня перевірка

Після перевірки двигуна слід провести оцінку внутрішнього стану автомобіля. Ремонт салону, якщо в ньому є якісь великі пошкодження, буде коштувати недешево. Здійснювати діагностику необхідно наступним чином:

  1. Оглянути пороги, які є одним з найслабших місць, на наявність корозії. Крім візуальної оцінки, можна зробити кілька ударів металевим ломом.
  2. Перевірити стан сидінь, оцінивши цілісність чохлів і підголівників, а також працездатність всіх регулюючих елементів і наявність люфту спинки. Задні сидіння слід перевірити на надійність кріплення.
  3. Оцінити стан задньої полки, переконавшись в її цілісності, відсутності деформацій і зайвих отворів. Останні можуть виникати в разі, якщо попередній власник експериментував з динаміками.
  4. Оглянути стелю, перевіривши цілісність ручок підтримки над дверима, наявність функції освітлення салону і функціонування козирків.
  5. Перевірити передню панель приладів. Якщо при спробі зрушити її з місця ви чуєте скрип або відчуваєте переміщення, значить, її хтось вже демонтував для лагодження.
  6. Оцінити працездатність ременів безпеки. Необхідно перевірити чіткість їх фіксації в замках і відсутність пошкоджень по всій довжині.

При внутрішньої перевірки також слід оглянути багажне відділення, дослідивши його кришку на наявність корозії або великих зазорів. Додатково варто оцінити надійність замку багажника, переконавшись в його чіткому функціонуванні та відсутності заїдання.

Перевірка колісних арок

Одним зі слабких місць автомобілів є колісні арки – вони досить часто піддаються ремонту через передчасної корозії і наявності пошкоджень. Тому слід обов’язково оглянути цей елемент, переконавшись у відсутності тріщин і слідів ремонту.

Після огляду слід провести тест-драйв, проїхавши на автомобілі по рівній трасі з плавним збільшенням швидкості. Машину при цьому не повинно «вести» і вона повинна піддаватися управлінню при будь-яких швидкісних показниках.

Проведення ретельної перевірки автомобіля перед покупкою вбереже вас від подальшої витрати грошей. Якщо у власних здібностях ви сумніваєтеся, подібне завдання можна доручити співробітникам автосервісу. Небажання власника автомобіля їхати до майстрів на діагностику свідчить про недосконалому стані транспорту.

Автовыкуп за 15 минут