Як правильно підготувати автомобіль до продажу

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Loading...

Кожен водій з часом замислюється продати авто. Він очікує отримати максимальний виторг, але це не завжди можливо. Проблеми пов’язані з несправностями й дрібними дефектами, які погіршують працездатність і зовнішній вигляд транспорту. Потенційний покупець виявляє їх при особистому огляді, тому слід передчасно підготувати автомобіль до продажу. Це збільшить шанси успішної угоди, а також підвищить вартість транспортного засобу. Якщо машину викуповує компанія-брокер, справність і доглянутий зовнішній вигляд позитивно позначаються на вартості оцінки. Компанія АвтоБрокер допоможе продати автомобіль в короткі терміни, запропонувавши вигідну оплату.

Подготовка автомобиля к продаже

З якими проблемами стикаються водії

Сьогодні для продажу машини досить подати оголошення в інтернет або звернутися до скупника. Це дозволяє знайти покупця за короткий час, а водій не витрачає час на пошук. Звичайно, це не виключає особистої зустрічі з покупцем, який тестує й оглядає машину. Не кожна людина розбирається в технічних особливостях транспорту, тому робить вибір на підставі зовнішнього вигляду. Враження можуть зіпсувати подряпини кузова, сліди штукатурки після закладення вм’ятин, або навіть неприємний запах в салоні. Покупець очікує отримати готове рішення, а не усувати дефекти, тому транспорт потрібно заздалегідь підготувати до продажу.

Переваги процедури:

  • доглянуте авто дорожче;
  • продаж займає менше часу;
  • можливість уникнути конфліктів.

Попри користь передпродажної підготовки, необхідно розуміти її доцільність. Сума ремонту повинна бути посильна для власника машини, а якщо вона становить близько 40% від загальної вартості автомобіля, від підготовки слід відмовитися. Власник авто рідко здатний неупереджено оцінити його стан, тому діагностику слід довірити фахівцеві СТО. Майстер вкаже на технічні несправності та недоліки зовнішнього вигляду, а також запропонує їх виправлення. Дешевше зайнятися ремонтом своїми силами, але при відсутності обладнання і знань, існує ризик посилення поломки. Можна заощадити на дорогих етапах підготовки, але деякі з них необхідні.

Основні фактори, що підвищують ймовірність покупки

Перше враження потенційного покупця формується при вигляді кузова. Слід оглянути капот, борти та багажник на предмет корозії. Очистити їх може розчинник іржі з ортофосфорною кислотою. Шпаклівка дозволить закласти подряпини, сколи та невеликі вм’ятини (може знадобитися допомога рихтувальника). Відреставровані ділянки слід акуратно зафарбувати. Важливо підібрати фарбу під тон автомобіля, щоб вона не виділялася з загального фону. Знадобиться глибока мийка технічним шампунем (продається в спеціалізованих магазинах), щоб вичистити застарілий бруд і шари масел. Завершальним етапом є полірування кузова рідким воском, що надає машині новизни.

Салон автомобіля важливо очистити від сміття, що накопичувалось довгий час. Рекомендується перевірити стан салонного фільтра, і, в разі необхідності, замінити його. Для невеликих скупчень пилу використовують пилосос, яким зручно обробити сидіння та простір під ними. Якщо чохли занадто брудні, не варто витрачати час на мийку, вигідніше купити нові вироби. Багато курців використовують синтетичні ароматизатори, щоб приховати запах тютюну. Вони мають низьку ефективність, тому варто перестати курити в салоні за місяць до продажу машини. Хімчистка позбавить від забруднень будь-якого ступеня, хоча і вимагає грошових вкладень. Якщо ж застосовуються освіжувачі повітря, бажано вибирати нейтральний запах.

Обов’язковий етап підготовки перед продажем

Досвідчений покупець обов’язково огляне стан двигуна, а також працездатність гальмівної та ходової частин. Зламане комплектування доведеться замінити, а пошкоджені деталі – відремонтувати (якщо не потрібні великі витрати). Під капотом слід відмити відкладення диму, оскільки вони ускладнюють вентиляцію і відвід тепла. Двигун не обов’язково мити – занадто чисті деталі викликають підозри. Таким способом недобросовісні водії приховують масляні потоки з клапанної кришки. Якщо водій прийняв рішення помити підкапотний простір, потрібно бути обережним, щоб не залити проводку. Спірним моментом є зменшення пробігу: покупець підсвідомо вибирає більш «свіжу» машину, але малий пробіг наштовхує на підозри.

Крім зовнішнього огляду, покупець тестує хід машини, тому вона повинна бути заправлена якісним пальним. Передчасно перевіряють хрестовину і підвіску кардана, щоб від них не виходив сторонній стукіт. Важливо продіагностувати якість коробки передач та чутливість гальмівної системи. Ці фактори безпосередньо впливають на комфорт водіння. Грамотно виконавши передпродажну підготовку, вдасться швидше продати транспортний засіб, отримавши більш вигідну вартість.

Автовыкуп за 15 минут